מחירון משלוחים
מחירון משלוחים – 10 עצות מומחים ליצירת מחירוני שליחויות ברורים ומדויקים
יש לבחור בכתובת שנפתח אוטומטי בזמן מילוי הכתובת!!!
עד 5 ק״ג
גודל 30X30
עד 10 ק״ג
גודל 40X40
עד 20 ק״ג
גודל 50X50
לעסקים השולחים מוצרים ללקוחות, יש צורך במחירון משלוחים מעוצב היטב ומחושב כהלכה. מידע התמחור הזה מאפשר לך לקבוע מראש ציפיות תעריפים מדויקות ולהימנע מלהפתיע לקוחות עם עמלות בלתי צפויות בקופה.
עם זאת, קביעת תעריפי המשלוח הנכונים והצגתם בפורמט קל להבנה אינה משימה פשוטה. גורמים כמו מידות החבילה, המשקל, היעד ורמת השירות משפיעים כולם על עלות המשלוח. יצירת האיזון הנכון בין פשטות ודיוק היא המפתח.
כדי לעזור לך לפתח מחירון משלוחים שישאיר את כולם באותו עמוד, עקוב אחר 10 ההמלצות הבאות של מומחי משלוחים:
-
השתמש בתעריפי ספק מעודכנים – מחירון משלוחים
הצעד הראשון הוא להבטיח שהמחירון שלך משקף את תעריפי המשלוח הנוכחיים מהספקים שלך כמו FedEx, UPS, USPS וכו'. תעריפים אלה משתנים מדי שנה, כך שמחירונים מיושנים מובילים לטעויות. תמיד בדוק שוב מול מדריכי התעריפים הרשמיים.
- חשבו על היטלי דלק
בנוסף לתעריפי התעריפים הסטנדרטיים, רוב הספקים מוסיפים גם תוספת דלק משתנה המשתנה לעיתים קרובות על בסיס עלות הבנזין והסולר. הקפד לקחת בחשבון את עמלות האחוזים הנוספות הללו.
- רשום תעריפים לפי רמות שירות פופולריות
תעריפי קבצים ותצוגה לפי רמות שירות טיפוסיות שלקוחות יכולים לבחור, כגון זמני אספקה קרקעיים, מזורזים, יומיים ולילה. שימוש בשפה פשוטה ולא בקודים צפופים מקל על ההבנה.
- מחיר לפי דרגות משקל או מימד – מחירון משלוחים
חבילות כבדות יותר עולות משמעותית יותר למשלוח. פירוק שכבות תמחור על סמך טווחי משקל או גודל ממדי כולל מאפשר לך להציג התקדמות של תעריפים שלקוחות יכולים בקלות למפות את המשלוח שלהם.
- ציין חיובי מינימום
לספקים רבים יש דמי משלוח מינימליים. אפילו עבור חבילות קטנות וקלות משקל העוברות למרחקים קצרים. הצג את תעריפי המינימום האלה כדי שהלקוחות יקבעו ציפיות נאותות.
- צרור יעדים נפוצים
אם אתה שולח לעתים קרובות לאותם אזורים גיאוגרפיים. שקול לשלב יעדים אזוריים לאזורי תמחור פשוטים במקום לפרט לפי כל מיקוד. זה מנקה את המצגת.
- היו שקופים לגבי עמלות
בנוסף לתעריפי ההובלה, ייתכנו עמלות עזר נוספות עבור שירותים מסוימים כמו משלוחים למגורים. חבילות גדולות מדי או טיפול מיוחד. חשפו את אלה מראש.
-
הצע ספי משלוח חינם – מחירון משלוחים
אם אתה מספק משלוח חינם להזמנות מעל נקודת מחיר מסוימת. הקפד להציג באופן בולט את ערכי הסף הללו וכל דרישות אחרות שהלקוחות צריכים לעמוד בהם.
- הפוך אותו לדיגיטלי וידידותי לנייד
ספק את תעריפי המשלוח שלך באופן דיגיטלי. במחשבון מקוון או בתרשים רספונסיבי שעובד היטב במכשירים ניידים בנוסף לפורמטים של הדפסה. זה מאפשר ללקוחות לגשת לתמחור בכל מקום.
- עדכן אותו באופן קבוע
הקצה מישהו לפקח על שינויים בתעריף הספק ולעדכן את המחירונים שלך באופן קבוע. מידע על תמחור מיושן או לא מדויק גורם לתסכול ושחוק את האמון.
בעוד שיצירת מחירון משלוח ברור ומעוצב מצריך קצת מאמץ מראש. העובדה שהמידע החיוני הזה יהיה זמין עבור הלקוחות שלך חוסכת טרדות ומשפרת את שביעות הרצון בטווח הארוך. על ידי ביצוע 10 הטיפים האלה. אתה יכול לפתח שקיפות תמחור שמגדירה את הציפיות הנכונות מהצעת המחיר ועד למשלוח.