מחירון שליחויות- קביעת המחירים הנכונים עבור שירות השליחויות שלך
מחירון שליחויות. קביעת המחיר היא המפתח לניהול עסק משלוחים מוצלח. בעת קביעת התעריפים שלך, חשוב לקחת בחשבון את כל העלויות הכרוכות בכל משלוח ועדיין להישאר תחרותי. זה מאפשר לך להרוויח בכל עבודה.
מחירי השליחויות שלך. אתה גם צריך לתת את הדעת על בלאי רכב, ביטוח, שכר עובדים ונהגים, עמלות טכנולוגיה עבור ניתוב תוכנות ומערכות מעקב, כמו גם תקורה כמו חכירת שטח מסחרי, שירותים וציוד כמו קופסאות וחומרי אריזה.
יש לבחור בכתובת שנפתח אוטומטי בזמן מילוי הכתובת!!!
עד 5 ק״ג
גודל 30X30
עד 10 ק״ג
גודל 40X40
עד 20 ק״ג
גודל 50X50
בדרך כלל, תעריפי מחירון שליחויות מבוססים על סוג הרכב שבו נעשה שימוש. מרחק הנסיעה. מסגרת זמן אספקה. נגישות ושירותים נוספים כמו סיוע בטעינה או אישור חתימה במשלוח.
בעת קביעת תעריפי בסיס לפי קילומטראז', בחנו את עלות התפעול הממוצעת למייל לכל מחלקת רכב יחד עם שכר אזורי ממוצע ושולי רווח סבירים למייל. משם אתה יכול לקחת בחשבון משתנים אחרים. משלוחים הזקוקים להובלה למרחקים ארוכים. אבל התמקד במבני תעריף בסיס עקביים כדי לפשט הצעת מחיר וחשבונית.
פרסם את התמחור הסטנדרטי שלך בגלוי כדי שהלקוחות ידעו למה לצפות.
זה בונה אמון וחוסך זמן בהסבר תעריפים. הצע רמות תמחור מדורגות לפי סוג רכב, קטגוריות משקל לחבילות מתחת ל-5 קילו, בין 10-5 קילו ומעל 10 קילו, אזורי מרחק כמו 0-20 מיילים, 20-50 מיילים ומעל 50 מיילים, ואפשרויות ספציפיות לזמן כמו משלוח באותו יום או למחרת. הצגת שונות במחיר מראש מגדירה ציפיות ראויות.
אפשר גמישות מסוימת בתעריפי מחירון שליחויות.. בעת הצורך. אבל היזהר מהוזלה גדולה מדי על חשבון שירות איכותי ורווחיות. הערך מעת לעת את התמחור מול ההוצאות השוטפות והממוצעים בתעשייה כדי לקבוע היכן התאמות תעריפים הגיוניות. היה שקוף עם לקוחות קיימים כאשר מתרחשים שינויים כלשהם במחיר לפני עדכון המחירון שפורסם.
קביעת התעריפים הנכונים היא תהליך מתמשך ככל שהעלויות ותעריפי השוק מתפתחים. אבל השקעת מחשבה ותשומת לב בקביעה ותקשורת תמחור השליח שלך בונה אמינות ומבטיחה ששירות המשלוחים שלך יישאר בר קיימא במחירון שליחויות.