משלוחים בארץ מחירים
משלוחים בארץ מחירים – ניווט עלויות משלוח גדלות
יש לבחור בכתובת שנפתח אוטומטי בזמן מילוי הכתובת!!!
עד 5 ק״ג
גודל 30X30
עד 10 ק״ג
גודל 40X40
עד 20 ק״ג
גודל 50X50
כבעלי עסקים ומנהלי שרשרת אספקה, כולנו מתמודדים עם לחצי עלויות מתגברים בכל חוליה ברשתות הלוגיסטיות שלנו. מספקי חומרי גלם ועד אספקת מייל אחרון, ההוצאות להעברת סחורות ממשיכות לקבוע שיאים אינפלציוניים חדשים בכל סוגי התחבורה בים, באוויר, ברכבת ובכביש.
כאשר מדד מחירי היצרן להובלת משאיות
רשם לאחרונה עליות של למעלה מ-9% משנה לשנה ומחירי הדלק הסילוני עלו בכמעט 50%, כיצד עלינו לגשת לניהול הסלמה בעלויות המשלוח בסביבה זו? להלן 5 המלצות מרכזיות המותאמות למציאות הנוכחית של תקציבים לוגיסטיים. משלוחים בארץ מחירים.
ראשית. מבחינה מבצעית. שינוי מסוים של מצבי משלוח טקטי שהופעל על ידי עליות מחיר זמניות עשוי להתהפך בקרוב תוך השארת חוזים או שותפים לא אופטימליים. שמרו על ראש קריר, היצמדו למחזורי הצעות שנתיים שעדיין מבססים החלטות על עלות כוללת, אמינות שירות והתאמת מהירות אספקה על פני קווי המוצרים השונים שלכם. עם זאת, היו פתוחים לאופטימיזציה של אחוזים בין רשתות מולטי-מודאליות קיימות.
שנית. שקול היטב את יישום כמויות ההזמנה המינימליות או דרישות הנפח עם תמחור מדורג הן על תשומות חומרי הגלם מספקים והן על הזמנות הלקוחות שלכם. ספיגה של הוצאות הובלה משתנות כל הזמן בעצמך תוך הפעלת מחזורי משלוח תכופים יותר מהזמנות קטנות יותר אינה ברת קיימא. הגדירו ספי איזון בין רמות השירות והלוגיסטיקה.
שלישית. היו יצירתיים לגבי שינויים בגודל הנכון של האריזה. קל משקל ואופטימיזציה של מימדים שיכולים לצמצם בהדרגה את צריכת הדלק/טביעת הרגל התחבורה. הדמה אם שינויים כמו מעבר מאריזה של 12 חבילות לאריזה של 10 או הסרת חומרי אריזה פנימיים מיותרים עשויים להצדיק השקעות בעיצוב מחדש של הקופסה בהינתן מציאות חדשה של הובלה. ביצוע התרגיל המנטאלי הזה של מוצר אחר מוצר ומציג שאלות חיסכון היפותטיות מחדד את דפוסי החשיבה. משלוחים בארץ מחירים.
רביעית. הכפיל את מערכות הנראות לתחבורה. שיתוף נתונים. וניתוח אוטומטי. עם ספקים ומחסנים. כדי לצמצם עיכובים באמצעות תכנון משלוחים חכם יותר. המובילים עצמם נאבקים בבקרת עלויות ועכשיו זה הזמן למנף את יכולות הניטור החזוי של המשלוחים המתפתחים כדי לתפוס חריגים מוקדם תוך שיפור ניצול שטח המשאית, המכולה והמשטחים.
לבסוף:
חקור סטארט-אפים מתפתחים המביאים שווקים מקוונים שקופים. פלטפורמות מכירות פומביות וטכנולוגיות אוטומטיות למשא ומתן על חוזים התואמים את הביקוש של השולח לקיבולת המוביל בזמן אמת. פלטפורמות הובלה דיגיטליות חדשות שואפות להפחית את הסתמכות יתר. על מחזורי RFP שנתיים. ניסוי אינטגרציה עם כמה שותפים. אך סטארטאפים צעירים שעדיין מייצבים קינקים. משלוחים בארץ מחירים.
עם תשומת לב. ניתוח וכמה שינויים סלקטיביים באסטרטגיית המשלוח. ניתן לנהל את הגל האינפלציוני הנוכחי. המשפיע על כל ההיבטים של רשתות האספקה באמצעות דיאלוג פתוח עם שותפי שרשרת האספקה. הגדירו את הציפיות הנכונות. נצלו את השינויים המינימליים הנחוצים והמשיכו להסתגל תוך המתנה לייצוב בסופו של דבר.