משלוח אקספרס – עידן הסיפוקים המיידיים:
במשלוח אקספרס – אנו חיים בעידן של סיפוק מיידי שבו התרגלנו לקבל את מה שאנחנו רוצים מתי שאנחנו רוצים את זה. תרבות לפי דרישה זו התפשטה על פני תחומים רבים בחיינו, החל מזרימת בידור ועד שירותי שיתוף נסיעות. תחום אחד שהשפיע רבות הוא משלוח ומשלוח. הניעה את עלייתם של שירותי משלוח מהיר שיכולים להביא חבילות עד פתח ביתך מהר מאי פעם.
חוסר הסבלנות הגובר של הצרכנים
הצרכנים מצפים היום לזמני מימוש מהירים יותר בכל הטווח. סקר משנת 2019 מצא שרוב האנשים מחשיבים משלוח ליומיים כסטנדרט. ומצפים למשלוח מהיר אף יותר עם אפשרויות משלוח אקספרס או באותו יום. אפילו משלוחים שנחשבו "מהירים" לפני עשור מרגישים כעת איטיים מדי עבור קונים מודרניים וקמעונאים מקוונים רבים. הדרישה הזו למיידיות מפעילה לחץ על חברות מסחר אלקטרוני לספק פתרונות משלוח מהירים. לקוחות רוצים את הפריטים שלהם במהירות ויש להם מעט סובלנות לעיכובים במשלוח.
הלוגיסטיקה של משלוח מהירות
חידושים מתמשכים בטכנולוגיית שרשרת האספקה והלוגיסטיקה מקלים על מהירויות האספקה המואצות הללו. מאריזה חכמה ועד אלגוריתמי ניתוב דינמיים, ספקי משלוח אקספרס מצאו דרכים חדשות לכווץ חלונות משלוח. מוקדי מיון אזוריים מאפשרים להם להעביר חבילות לשווקים המקומיים. עם זאת, רשתות מתקדמות אלו דורשות כוח אדם, משאבים ועלויות משמעותיים לתפעול ולתחזוקה.
השירות ועלויות הנוחות:
למרות כל המשיכה שלהם בקרב קונים עתירי זמן, לשירותי משלוח אקספרס יש מחיר. משלוחים מובטחים בין לילה פירושם תשלום תעריפי פרימיום, במיוחד עבור פריטים גדולים מדי כמו רהיטים. ובעוד שמקומות השוק הגדולים דחפו משלוח סטנדרטי חינם כתמריץ, אפשרויות מזורזות מוסיפות עמלות גבוהות. הקמעונאים גובים תשלום נוסף. אז לנוחות יש מחיר – כזה שנראה שהצרכנים מוכנים לשלם עבור הסיפוק המיידי של משלוח אקספרס עד דלת הכניסה שלהם.
חברת YPDelivery מספקת שירותי שליחויות, משלוחים ולוגיסטיקה. מאז שנת 2018, החברה שמה לעצמה את המטרה הברורה של שירות אדיב ומהיר. יעיל ומקצועי בתחום כה תחרותי. ידוע שיש לא מעט חברות שליחויות בשוק שמספקות חצאי פתרונות לוגיסטיקה. בשל כך, החלטנו בתחילת הפעילות העסקית שלנו שאנו נספק את כל שירותי המשלוחים לעסקים. פרטיים ואתרי מסחר כאחד תוך מתן שירות אדיב, מהיר ומקצועי.