משלוח חבילה – המלצות ללקוחות
משלוח חבילה מוצלח: טיפים כדי לענות על צורכי הנמען
הזינוק במודלים עסקיים בתחום המסחר האלקטרוני והישיר לצרכן מגביר את החשיבות של אופטימיזציה של משלוח החבילות, במיוחד המייל האחרון למגורים. המשלוח הוא הפוך או הפסקה ביצירת עסק חוזר. בעת משלוח חבילות כמוכר מקוון או שליחת פריטים אישיים, שקול את הטיפים הממוקדים בלקוחות המשותפים על ידי הנמענים עצמם כדי לאפשר קבלת חבילה מאובטחת ונוחה.
יש לבחור בכתובת שנפתח אוטומטי בזמן מילוי הכתובת!!!
עד 5 ק״ג
גודל 30X30
עד 10 ק״ג
גודל 40X40
עד 20 ק״ג
גודל 50X50
ספק כתובות משלוח מדויקות
אשר כתובת רחוב נכונה, מספר דירה/סוויטה, עיר, מדינה ומיקוד כדי למנוע אובדן חבילות ועיכובים במשלוח. רשום גם את שמות העסק וגם את אנשי הקשר המיועדים לנמענים בכל פעם שמותר לשקיפות. משלוח חבילה.
כלול מספרי טלפון של נמען
אספו ושתפו מספרי טלפון של נמענים כדי שנהגים יוכלו להתקשר עם שאלות עם ההגעה או אם לא יכולים לגשת לדירות רב-משפחתיות ולנכסים סגורים בעת ביצוע משלוחים ללא מגע. מאפשר תקשורת בזמן אמת כדי לפתור אתגרים.
אפשר הודעות מסירה ותזמון מחדש
התראות שירות עם עדכוני מעקב או אפשרויות תזמון מחדש באמצעות דואר אלקטרוני וטקסט כאשר הנמענים אינם יכולים להיות נוכחים כדי לקבל משלוחים מונעות נסיעות חוזרות של הנהגים. גמישות הלקוח מקלה על בעיות נגישות. משלוח חבילה.
פשט את הוראות המשלוח
ספק הנחיות תמציתית לשליחים לשיפור הניווט, במיוחד לכתובות כפריות או לנכסים עם מספר נקודות גישה. זה כולל מיקומי בניין, קודי שער, הנחיות למפתן דלת שאינן נראות מהרחוב והיכן להשאיר חבילות בבטחה מחוץ לטווח הראייה כאשר איש אינו זמין לקבלת פנים.
שקול משלוח ערב/סוף שבוע
ככל שיותר שולחים משתמשים בדרייברים של הופעות עבור המייל האחרון הרחבת חלונות המשלוח הזמינים עם. משמרות לא מסורתיות עונה על בקשות ההולכות וגדלות של נמענים להחזרות בערב ובסופי שבוע כדי. לקבל הזמנות בעצמן. משלוח חבילה.
מילוי משלוחים בצורה נוחה ככל האפשר עבור אלה שמקבלים את החבילות שלך מפחית ניסיונות ירידה. כושלים, שומר על לקוחות מרוצים ומכיל תקורה על ידי מיקסום משלוחים מוצלחים בפעם הראשונה. יישום העצות הללו ימטב את השלמת המשלוח באמצעות חילופי מידע משופרים ואפשרויות גמישות לאיסוף משלוחים.